Zoran je Jeleni na VASKRS i tačno mesec dana od ubistva poslao fotografiju!


By on 14:57

Kada me pita "gde je mama, ja ćutim", "Jana ne spava noćima, tužna je" i "Vaskrs nam je bio težak jer nam Jeca nedostaje". "Jana je pre sa Jecom farbala jaja, u kući je bilo puno života", a sada, kaže Zoran Marjanović



Suprug ubijene pevačice "Jelene Marjanović (33)" Zoran prvi put je na svom "Fejsbuku objavio zajedničku fotografiju sa svojom ženom" i to juče, na prvi dan "Vaskrsa i mesec dana od svirepog UBISTVA ZVEZDE GRANDA"! "Fotografija koju je postavio Zoran" je prva njihova zajednička fotografija koja se pojavila u javnosti, "jer Jelena koja je bila aktivana na Fejsbuku nije kačila fotografije iz njenog privatnog života".

"Zoran Marjanović" kaže da je na "Vaskrs bio na groblju Zbeg", gde je "Jelena sahranjena", a da njihovu "ćerku Janu još nije vodio na majčin grob". Kada me pita gde je mama, "ja ćutim… Jana ne spava noćima, tužna je i Vaskrs nam je bio težak jer nam Jeca nedostaje". "Jana je pre sa Jecom farbala jaja", u kući je bilo "puno života", a sada, kaže on i dodaje da je "Vaskrs bez njegove Jelene bio baš tužan". "Iz policije juče nije bilo zvaničnih informacija o istrazi o ubistvu Jelene Marjanović".
(Telegraf.rs)

Comment for "Zoran je Jeleni na VASKRS i tačno mesec dana od ubistva poslao fotografiju!"

Prvo lajkujete našu Facebook stranicu! Klikni LIKE ~ SVIÐA MI SE


.
ZATVORI
EXEIdeas – Let's Your Mind Rock www.exeideas.com